sobota 19. dubna 2014

...jak to všechno začalo

Hezký den všem, kteří už jakoukoliv cestou zavítali na můj blog, který jsem se rozhodla věnovat svému koníčku, a to šití.

Ačkoliv mám vystudovanou oděvní školu, nikdy jsem se šití nechtěla věnovat a brala jsem to spíš jako takovou  znouzecnost. Od maturity jsem šicí stroj neviděla a popravdě doufala, že už ani nikdy neuvidí. Zkostnatělé praxe a vůbec celkový přístup k tomuto oboru na škole mě absolutně odradil. Až jednou jsem od mé babičky dostala šicí stroj. Popravdě, nebyla jsem z něj vůbec nadšená a mrskla s ním někde na dno skříně. Já a šít, no to rozhodně nikdy! Ale jak se říká-odříkaného největší krajíc...

Rok s rokem se sešel a já beznadějně bloumala po obchoděním centru v naději, že si koupím něco hezkého na sebe... Už tak jsem dost slevila z nároků, ale výběr byla zcela tristní. 

Inu napadlo mě do metráže zajít a podívat se na látky. Takový výběr, až jsem nevěděla co dřív... Zkrátka a jednoduše-takto začal můj návrat k šití. Ráda bych se na těchto stránkách věnovala šití, mým výtvorům a vůbec všemu, co k tomu patří.

Doufám, že někoho inspiruji, nebo při nejmenším potěším.


Žádné komentáře:

Okomentovat